jullov

Trötttrötttrötttrötttrött. Det är vad jag är! Två skoldagar kvar, sen är det lov. Imorgon ska jag fika med Sofia, Moa och Sara. Det ska bli trevligt. Sen efter skolan och mötet jag har på torsdag ska jag till John och ha lov! Fy fan va skönt. Precis vad jag behöver just nu. Få sova och slippa med allt som man "måste" och måste göra. Till julen åker jag till min mormor och morfar i Hällefors, då kommer också Johan :D. Sen åker vi med honom till Oslo och så kommer jag hem dagen innan nyår. Så jag kommer typ inte vara speciellt kontaktbar under jul. Kommer svara som vanligt på sms tills jag är i Oslo, för jag är snål :).

God Jul och Gott Nytt År på er!

Kommentarer
Postat av: mira

haha jag ska också till oslo under lovet ;D

2008-12-18 @ 22:05:16

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0