Bus och betyg

Torsdag, Sandra kom hem till mig runt 12 för att planera nattens stadsbus, vilket är hemligt men går att upptäcka. Kloclan halv fem så skulle vi och ta ett foto till kortfilmen som Sandra är med i. Det var kul. Sen åkte vi hem igen och åt middag hos mig och sen så planerade och fixade vi lite till och så tog vi buss 20 ner på stan 00.35. Vi sprang bakom kyrkan och bytte om till helt svarta kläder och började smyga runt på stan och, ja, busade.
När klockan började närma sig 02.30 så gick vi till busshållplatsen där vi "kom på" att nattbussen inte går på vardagar så vi gick tillbaka till sunnersta, men först köpte vi hamburgare. Så vi promenerade från 02.50 - 04.25 cirka. och på vägen hem såg vi en hare, en räv och två rådjur.

Väl hemma så orkade vi inte fixa iordning sängar så vi drog ut en massa filtar och badlakan och somande ute strax efter 05.00. Vi sov 3 h den natten. Sen var det upp nästa morgon och kolla på Rocky Horror Picture Show jag älskar den filmen, väldigt väldigt speciell! Sen kollade vi på ett avsnitt av sex and the city och sen åkte vi upp på stan några timmar.

Nu är jag hemma ensam igen och jag ska njuta av solen och färga håret, det ska förhoppningsvis bli askblont (min naturliga hårfärg) fast jag är lite skeptisk. Jag fick mina betyg idag också, ÄNTLIGEN!:

Datorkunskap: MVG
Engelska A: MVG
Matematik A: VG
Matematik B: G
Mediekunskap: MVG
Medieproduktion A: MVG
Multimedia A: MVG
Svenska A: VG


Och så har jag fått reda på att min nya klass är GK2B (Grafisk Kommunikation 2B)

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

Wooh (Y) Nöjd?

2008-07-04 @ 16:06:51
Postat av: Hellena - svar till Ellen

Jodå :) hade kunnat få bättre på Matte B om jag hade gjort den på ett år tror jag. Men annars är jag nöjdinöjdnöjd

2008-07-04 @ 16:45:11
Postat av: Anna

Jävlar vilka betyg :O Bra kämpat!

2008-07-15 @ 02:09:06

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0