Sommarlov

Idag sov jag till två. Så otroligt skönt! Jag har sedan resten av dagen legat i sängen och kollat klart på säsong 6 av sex and the city för tredje gången + att jag laddade hem och såg filmen nyss också.. Vad ska jag göra nu när jag sätt allt. Måste hitta en ny serie, eller så kan jag fortsätta gå igenom min filmlista som jag gjort med filmer jag vill se.
Imorgon blire tandläkare, och i veckan kanske cykelsemester, på torsdag blire stadsparken med massa nice folk. Sen vette fan. :)

Resten av sommarplanerna:
Den 21 juli åker jag till Hällefors, till stugan.
Den 27 juli åker jag från Hällefors till Karlstad med Sandra.
Den 3 augusti kommer jag hem
Den 5 augusti åker jag till Gotland och medeltidsveckan med Sandra och Hugo
Den 9 augusti kommer jag hem från Gotland
Den 15-17 augusti är jag på kurs i Stockholm
Den 18 augusti börjar krönikespelsrepetitionerna
Den 19 augusti börjar skolan

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0