Kraftkällan

Jag var på arbetsintervju idag. Jag fick jobbet (!) Tack Sandra :D I höst ska jag alltså nu jobba på gymmet Kraftkällan och hålla danspass för barn två gånger i veckan. För varje pass får jag 250 kronor alltså kommer jag tjäna 500 kronor i veckan för 1h 25min jobb och jag får fri tillgång till gymmet + instruktör. Jag är så otroligt glad nu, för jag ska få börja tjäna pengar. Efter intervjun cyklade jag in till stan och gick runt och kollade i skoaffärer i väntan på att Hugo skulle komma och hämta mig klockan 16.30-17.00 något sånt.


Hemma hos Hugo så satt vi och kollade på Family Guy, så jävla kul serie! Sen gick vi upp för och dricka hans och Sandras hemgjorda flädersaft som skulle vara klar då och samtidigt som vi skulle sila dem så kom sandra över. Vi drack lite saft och gick sen och köpte pizza och efter middagen blev det mer Family guy innan jag åkte hem lite över tio.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0