Praktik dag.1

Första dagen på min tre veckor långa praktik på kontoret. Rätt soft hittills. Kom hit 9 för jag hade inte fått någon tid, ingen var här men jag blev strax upphämtad av Björn-Erik som skjutsade mig till musikens hus där jag stod och delade ut glögg och pepparkakor till politiker ett tag med Anna och Mona.
Vi fick skjuts tillbaka av B-E. och precis när jag skulle hoppa in i bilen (jag hade handen på ett dumt ställe) så råkade Mona slå igen dörren helt över min hand och där satt jag fastklämd några sekunder skrikandes av chock. Haha, vilken otur alltså, så nu har jag två rätt ordentligt svullna fingrar.

Sen tillbaka på kontoret så hade gjorde jag inget speciellt fram till 13 då vi hade personalmöte. Jag fick veta lite saker som jag ska pyssla med den här och de kommande två veckorna, ska¨på tidningsmöte på onsdag och få mer information. Ska bli spännande, jag håller på att fundera lite på olika layout idéer.

Imorgon så har jag dock inget att göra så jag ska komma hit lite efter lunch, ska ha barnteater på kvällen så jag kan lika gärna vara här 13 eller något och jobba lite, göra lite dummies och kolla på lite gamla layouter. Det blir rätt soft. Då får jag sova.

Igår så var jag med Tatiana efter jobbet och vi skrev klart manuset till våra teaterbarn, det blev en riktigt action och dramafylld scen. Ska bli kul att jobba med. Sen kollade vi på film, in to the blue, så det slutade med att jag tog buss hem från stationen 00.05 och var hemma en halvtimme senare. Men jag är inte så trött ännu ändå. Tur det.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0