Veckan

Måndag: Födelsedag! Nu är jag alltså inne i denna värdelösa ålder 17. Om ett år blir det lite roligare.
Jag väcktes av familjen på morgonen och fick paket. 2500 pix, 4gb kameraminneskort och strumpor (Y)!
Sen var det praktik, trevligt trevligt. Klockan 15 kom Tatiana sjungandes och överraskade mig med bakelse och present (underklädesset). Vi gick på stan en stund efter det, Tattis klippte sig och sen gick vi och handlade underkläder så nu har jag flera matchande set från H&M's nya underklädeskollektion som för övrigt är helt underbar.

Tisdag: Vanlig..

Onsdag: Var på stan efter praktiken och köpte en sån där tajt tubkjol, en julklapp till min mor och parfym och hudkräm från DKNY. Sen åkte jag med Ullie och Per till Gunsta och åt tårta och lite sånt. Sen hem.

Torsdag: Ingen praktik, stan istället och mer shopping. En blå sidenblus till nyår (ska ha den till kjolen jag köpte på onsdagen), julklappar till mormor, johan och pappa och ett par vinterskor.

Fredag: Nu kommer jag till dagarna som inte kommit ännu. Imorgon ska jag på praktiken och sen åka till Almunge och hjälpa till på mega helgen innan jag åker och firar Sandra på en liten grillfest. Sover hos Sandra med Tatiana till lördagen.

Lördag: Är hos Sandra tills vi åker till Funky Kidz showen på fyrishov. Där är jag resten av dan, sen åker jag hem och då är väl mormor och morfar där och säger grattis i efterskott.

Söndag: Ska väl vara hemma och vara social och hoppas på att John kommer hem som han ska på måndagen, för jag saknar honom.


Veckans fråga:
Hur ska man kunna gå ner i vikt och bli smalare om man inte har tid att träna?

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0