Höst..

Kommer jag orka i år? Två höstar och vintrar i rad har jag hamnat i djupa depressioner och gått runt och kännt att inget är värt att leva för. Självmordstankar och önskningar att försvinna. Det hopplösa är att jag glömmer bort att jag har mycket att vara glad för under de här två årstiderna. Jag glömmer alla människor som gör mig så glad annars. Eller så känner jag att jag inte förtjänar dem. Jag orkar inte med ett år till med detta, det tar så hårt på mig. Förra året var värst. Grät av hopplöshet i stort sett varje kväll, hade dumma tankar och bokad tid hos psykolog (som jag inte gick till). Hjälp mig i år, jag hatar att prata om mina känslor så därför kommer jag inte säga att jag mår så dåligt till någon men jag hoppas att någon kanske upptäcker det och försöker visa mig att jag har saker som gör mig glad. För jag kommer inte kunna upptäcka det själv. Jag vet inte om jag kommer orka.Och jag känner att det redan börjar komma...

Kommentarer
Postat av: sara

neej uusch :( du får se till att göra nåt som gör dej glad varje dag då. ge dej själv lite lyx, det böver man! jag finns fortfarande här, vare sej du vill glömma eller gråta tillsammans, det vet du

2008-09-25 @ 20:51:46
URL: http://s91.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0