Äventyrsdags









Idag gick jag och Sandra runt och kollade in nya IKEA. Det var stort. 3 gånger så stort. Vi kikade in i varje vrå, provsatte soffor, kollade in i kylskåp och grytor, fikade, letade efter en komposthink och åt en korv i slutet. Det 2 härliga timmar som säkert kunde ha blivi många fler. Men nu när jag ligger nerbäddad i min säng och känner efter så har jag lite ont i fötterna.
Jag slängde upp en bild på IKEAs reklampelare som jag skrev om förut, jag tycker som sagt att de har gjort en genialisk reklamkapanj. Den fångar verkligen Uppmärksamhet.

Ikväll/snart kommer mamma och pappa hem från Athen. Då får jag choklad :D.
Imorgon skriver jag om mina nya äventyr, ska hjälpa John lite med att måla en vägg på itg och sen ska vi träffa Tatiana. Det är alltid lika uppfriskande roligt!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0