bästa måndagen


Imorse vaknade jag brevid John, vi hade sovmorgon till 12.20 så vi låg och drog oss i sängen ett bra tag innan vi gick upp, åt frukost och skyndade iväg till bussen. I skolan hade jag engelska och den lektionen avslutades med ett avsnitt av little britain, det är en sjukt rolig serie tycker jag ^^. Riktigt äcklig humor på topp! Efteråt träffade jag John på stan, vi fikade och kollade på böcker mycket trevligt. Sen var det redaktionsmöte och jag satt och pysslade med andra numret av distriktstidningen. Väl hemma var det pannkaka och sen sydde jag ett kojuver till barnteatern imorgon, bilder kommer imorgon :). Det hår blev ett tråkigt inlägg men det kändes som att en så här skön dag borde få skrivas om. Nu ska jag ta mig lite kardemummakaka och ett kex med brieost och skriva om shakespeare.


har varit hemsk och tagit bild från google

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0