tejpochplanering

Idag vid lunch kom mamma hem och övningskörde med mig. Tredje gången och jag var ute på Dag H och körde i rondeller, jag var lite rädd. Jag måste lära mig växla utan att kolla. Det underlättar nog allt. Men vafan, jag har bara kört tre gånger. Sen körde mamma ner mig på stan och jag tog mig vidare till it-gymnasiet där jag höll John sällskap när han tejpade mönster på supermarioväggen som han håller på att måla. Kanske slänger upp en bild imorgon om jag hinner. Jag satt och pratade och målade på orginalbilden lite grann, lagom mycket arbete ^^.

Vi blev lite oense om ifall en Koopa Troopa är en sköldpadda (det tror jag) eller en Anka (som John tror...). Det är ju så lätt en sköldpadda, eller hur?!

Imorgon när jag packat klart ska jag hålla honom sällskap igen, kanske hjälpa till lite mer ifall det blir tidskris. Och sen på torsdag morgon åker jag med hans familj + häst till Onsala i Göteborg där hans farmor, farfar och syster bor. Så kommer fler släktingar dit också. Och det ska vara väldigt fint väder där nere i helgen!

Nu ska jag skriva en packlista så det går fort och lätt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie

kul att fara till gbg :)

2009-04-08 @ 08:41:36
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0