Förändringar






I helgen så har mamma och pappa flyttat in en ny garderob till mitt rum. Större och bättre. Kommer väl till pass eftersom min gamla började ge upp helt.
För att få plats med garderoben var jag tvungen att möblera om och jag tycker nu att mitt rum känns större. Det är en mycket större golvyta och så har jag fått en mysig sovhörna. Jättebra!

Kom och tänka på att min läsning har ökat otroligt den här sommaren mot vad den annars brukar vara. Jag har avverkat fyra böcker redan och håller på med min femte, Bridget Jones dagbok, jag gillar den. Bridget är en väldigt intressant människa att följa, hon känns verklig med alla tvivel och problem hela tiden.

Ska ta och ringa runt och leta jobb nu.
Och så hoppas jag att John kommer och sover här ikväll.
Imorgon börjar skolan.... suuuuuck!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0