Pepp på tisdagar

Åh, jag gillar tisdagar i skolan!
Mediekommunikation på morgonen. Vi ska få göra riktiga uppdrag för riktiga företag och lära oss mer om hur man presenterar sig och skapar starka varumärken :D!
Grafisk Kommunikation före och efter lunch. Vi gör en tidning och har fått allt material och har nu som uppgift att få ihop det snyggt. Äntligen en utmaning!
Projektarbete 15.00-17.00. Kommer bli awesome och jag har en jättebra idé som jag kommer ha mycket kul med.





Den här illustrationen har jag tänkt lägga upp väldigt länge, men glömt bort.
Den gav mig MVG i bild :D

Pratade precis med John också. Han är för gullig han :).
Höll på med nollning och söp sig runt muren. Full och lycklig på Gotland.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0