stan, ikea och munorgasm

Idag tog jag mig i kragen och stack ner på stan och träffade Mira. En givande shoppingrunda blev det och nu är jag lite social- och prylrikare och även ca 800kr fattigare. Köpte en weekendbag, två par byxor, te, en tesil och en necessär. Jag sa hejdå till Mira vid kvart över fyra eftersom jag skulle ta bussen till ikea vid halv fem och när jag står på busshållplatsen så kommer bussen från allianshallen och ut hoppar John efter att ha jobbat på skolan med att måla. Jag fick med honom till ikea och vi och mamma spenderade vad som blev två timmar där och köpte grejer till min nya garderob som ska installeras i mitt rum i helgen, det blir foton, jag lovar.

Efter maten satte jag mig med min nya datorbricka i knät och drack te (har köpt likadant te i födelsedagspresent till Johns syster) och det är så sjukt gott! Där av ordet munorgasm i rubriken. Rabarbergrädd, jag säger bara det.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0