Verkligheten börjar krypa

Igår natt kom jag och John hem efter två hårda och helt fantastiska veckor på Gotland. Man kan lugnt säga att all träningsvärk och alla långa dagar har varit värt resultatet. Föreställningarna var grymma och köerna ringlade långt. Det var folk som köade en halvtimme och inte kom in, de var skitsura. Vi fick ihop ca 9000kr på en gratisföreställning, det är grymt bra. Vädret var super också, hettan har nästan drivit oss vansinnaiga vid stunder men sen finns det inte mycket som är bättre än att på en ledig dag sitta utanför villan i solen med en bra bok eller att tända på grillen och äta och dricka gott som belöning för allt slit och alla blåmärken och alla sår.

Men nu är jag hemma, det suger. Skolan börjar snart, det suger. Mitt schema blir långt, det suger. John flyttar snart, det suger.

Men tills dess finns mycket kul att hitta på, ska göra om i rummet, vindsurfa, gå på bröllop och kräftskiva på Carl Larsson-gården. Sen får jag, som Ida sa, se det positiva med Johns flykt - jag får åka mycket till Gotland och där är det fint. Och han ska bo på ett jättegulligt ställe på övervåningen i en trea med en kompis i innerstaden, så det är inte så illa.

Här är lite bilder från repetitioner och liknande:




Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0