Protest mot vintern

Igår alltså, jäklar va det snöade. Jag hatar snö och vinter och mörker och all den skiten och nu vill jag ha vår. Så idag protesterade jag och bar en blommig sån där kortämad-och-shorts-i-en-grej och kände mig vårig under första dagen i skolan efter lovet. Jag hade lätt kunnat lova mig en vecka till (lova är i det här fallet ett adjektiv). Men veckan ser inte så illa ut.

Idag var ju lite jobbigt, skola och min presentation på svenska C:n men imorgon är det teater och det är kul. Sen på onsdag ska jag träffa John och Anna (det vet inte John än, men nu gör han det snart). På torsdag kommer jag ha massa kul, GK:n kommer vara awesome, vi har fått en nytt roligt projekt att göra en affish, und me like it. Sen på kvällen är det spelning/konsert med Danko Jones (vad är skillnaden på spelning och konsert?). På fredag blir det teater med John, vi ska se blåmärken, ska vara bra har jag hört, regin är av hon som gjort masjävlar och den är ju lite smårolig? Och på lördag blir det le Party för Sofia.

Inte så illa nej. Och imorgon är det FETTISDAG!! :D

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0