ännu en gång: Göteborg är staden på G


Har massa att göra den här veckan och till nästa men så värt när jag får spendera helgen med Tatiana i Göteborg på teaterkurs :D. Det här kan vara den sista så jag ska ta vara på den ordentligt. Imorgon är värsta skoldagen, två lektioner med Svenska B och det suger kamelpung, sen måste jag måla och sen är det engelska. Efter skolan är det teater som vanligt och sen ett möte direkt efter det.

Har fixat om min dator helt och hållet nu och installerar om alla program. Har suttit hela dagen idag och fixat med iTunes och döpt om låtar och lagt till information, saknar fortfarande några program. Men det börjar se bra ut nu :).

"Just tell him how you feel without sounding like a girl for once.
- I miss you so much it hurts some times"
(Scrubs)

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0