Gotland - the beginning

Igår klev vid ut på ön klockan 16.10 efter mycket hej och hå. Vi höll på att missa vår färja två gånger. Helt otroligt... Man kan väl säga att första gången var mitt fel, andra gången blev en kpnsekvens till mitt första fel och John hjälpte till att försena oss. Jag hade räknat fel på vilken tid båtbussen skulle lämna Nynäshamn med en timme och fick ringa mamma som hade skjutsat oss till Stockholm och be henne vända. Hon skjutsade oss till Nynäshamn och när vi kommer in i färjeterminalen är det en kvart tills båten ska gå och då måste John på toa. Precis när han försvunnit runt hörnet börjar personalen stänga dörrarna vid ingången till färjan. Jag fick stå i dörröppningen och hoppas på att John skulle skynda sig. men vi hann med!

Idag har vi lyft lastpallar som vi ska springa över på föreställningen och så har vi sett förra årets framträdande vilket gav rätt mycket ljus till hela alltihopa. Nu är det sovdags som gäller, imorgon börjar repetitionerna klockan 10.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0