Packa, sola, äta

Rubriken säger väl egentligen allt, idag har jag packat och solat och snart ska jag ta mig in till stan och äta på Rififi med familjen. Jag tycker det är skittråkigt att sola för det mesta men brukar klara mig om jag har en bra bok, musik eller som idag - mammas mobil, hon har nämligen The Sims i sin telefon <3. Varför har inte jag det?

Jag har packat en bag full och en tygpåse också. Dumma Helly Hansen-tröja att ta så mycket plats! Tror egentligen inte att jag kommer behöva den heller men man vet aldrig. Jag vill inte sitta borta i Tjeckien och frysa. Men imorgon bär det iväg till John och på fredag åker vi först ner till Göteborg och sen den 28e så bär det av mot Tjeckien och under den tiden kommer jag inte uppdatera här. Däremot kommer det bilder och uppdatering när jag är på mitt sommarställe, dit kommer jag 13e men jag tror inte att jag kommer sätta mig vid datorn och blogga det allra första jag gör. Men håll utkik!




Kommer nog inte få användning för min HH men däremot mitt regnställ
så här har det sett ut i en vecka i Tjeckien nu...

Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

haha *"roooligt"* väder :P

2009-07-09 @ 10:56:34
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0