Städastädastäda







Idag efter att ha sagt hejdå till John så provlåg jag spikmattan som mamma köpte idag. Jäklarns va ont det gjorde de första minuterna, sen blev det väldigt varmt och jag tycker faktiskt att man blev rätt avslappnad. Men det kan ju ha varit placebo eller hur det stavas. Sen, eftersom jag ska åka bort några veckor från och med fredag så städade jag mitt rum. Som du såg så var det inte direkt rent innan, men nu nästan skiner det. Mycket härligt. Och jag hittade jättesöta örngott längst ner i örngottshögen. Sådana som typ mormor har gjort som det är broderier på och som knyts ihop istället för att kudden stoppas in i en flik. Mycket fint :).

Midsommar då, det var väldigt trevligt. Fint väder och roligt folk. Vi sysselsatte oss med grillning, kubb, "brännboll", dans med rökmaskin och grejer och en del annat. Killarna visade upp sin manlighet genom att lyfta bilar och John så duktig som han är lyckades flytta bilen lite grann. Det måste kännts snopet för de killarna som inte orkade när en 10 år yngre kille lyckas. Fail på dem.

Nu håller jag på att hungra ihjäl, jag vill ha kyckling !
Imorgon ska jag på stan och fika med Sofia och Sara. Och vem vet, kanske hittar jag ett par skor ^^.
Jag hoppas du har uppmärksammat min nya bloggdesign... Eller design och design, ny header (det tog jävla mycket tålamod...), nya typsnitt och nya färger. Jag är väldans nöjd, förutom att headern är dåligt photoshopad ^^.
Och visst är halsbandet på bilden fint, fick det av John när han kom hem från Skottland <3


Kommentarer
Postat av: mira

oohh gillar din nya design på bloggen ;D

2009-06-22 @ 22:53:03

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0