50årsfest


I torsdags fyllde min pappa 50. Idag ska han ha kalas :). Det kommer ca 25 pers, en liten fest alltså. Mamma och pappa springer runt och fixar och donar i hela huset, gör mat och ställer fram all alkohol. Jag sitter och har småtråkigt, håller på att ladda hem alla Bond-filmerna innan ipred som är om några dagar nu. Hoppas jag hinner. Jag ska inviga min nya klänning ikväll, en körsbärsklönning i ballongmodell från carlings, jäkla söt är den. Lägger nog in en bild på den imorgon. John kommer tillbaka runt 17, han är och gör högskoleprov just nu mellan 8-16. Stackars människa, fem prov på en dag, en lördag. Tatiana kommer och hjälper till ikväll också, jag tror det kommer bli kalasroligt (Y)!

Kommentarer
Postat av: sanne

Själv skrev jag också högskoleprovet idag... Suck.

2009-03-28 @ 23:03:04

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0