film, lera och intervju

Idag har varit en bra dag so far och det känns som det kommer fortsätta så. Har varit på bra humör hela dagen, rätt ovanligt för en tisdag. På svenskan idag fick vi se den jättegulliga filmen Shakespeare in love, jag har nog sett den 5-6 gånger nu. Den tipsar jag om ifall man gillar kärleks- och kostymfilmer. Sen var det bild och jag gjorde klart mina pusselbitar i lera innan jag stack till tandläkaren på röntgen. Nu sitter jag uppe på expen och väntar på att barnteatern ska börja, jag har köpt yoggi och torkade bananer att snaska på tills dess och så hittatde jag morotskaka i kylen, yummi! Idag så ska vi bli intervjuade och fotade för en tidning på teatern, Tatiana och jag fick nämligen reda på förra veckan att vårat manus vi skrivit åt barnteatern har vunnit en tävling :D:D!  Varför? För vi är bäst i världen förstås!!!

När jag kommer hem ska jag kolla på lite serier och så blir det carbonare till middag! Tumme upp till det! (Y).

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0