lång kort dag

Hur kommer det sig att måndagar känns som veckans längsta dag i skolan när jag går 4 timmar? Jag orkar inte ens med två lektioner innan jag är färdig. Idag kom iaf vaktmästaren, heter han Per?, och räddade mig från sista lektionen. Pappa stod och väntade på mig för jag skulle till doktorn och han var budbärare. Så iväg for jag till vårdcentralen ala Eriksberg och där blev jag av med lite blod. Jag måste gett dem flera liter det senaste halvåret. Sen fick jag veta att de inte orkar göra något så de skickade hem mig med lite värdelös hostmedicin. Sen träffade jag John en halvtimme (bara ):  ) på stan.

När jag kom hem och hade kollat på lite sex and the city och sovit några minuter så var det dags för övningskörningslektion nummer 2. Mamma är väldigt pedagogisk och bra att köra med och hon fick  ut mig på vägarn nu. Körde runt, runt i sunnersta och sen tog vi en liten tur i Ultuna också. Det gick riktigt bra. Hon skrek bara en gång (i onödan) och jag fick bara ett motorstopp i början :). Jag måste bara sluta försöka gasa med bromsen, det lönar sig inget till.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0