Morbror Johan

Fick mail från Johan idag. Det verkar som om han kommer till pappas 50årskalas :D:D

"Det hadde varit kul och besöka er, lenge sen nu.  
Jag skal försöka komma över helgen vecka 13, då jeg er upptagen helgen vecka 12 med snookerturnering. Jag tar antagligen flyget fram och tillbaka så hadde varit bra om någon (Har du fått körkort än?) kunde hämta meg på Arlanda :-)  
Jag kommer tillbaka med tider mm.  

Jag har tyvärr fått avslag från tre ställen som jag sökt sommarjobb för deg. MEN jag har nu pratat med personalansvarig i Oslo Kino AS, dvs alla biosalonger i Oslo. Jag har också sent henne en skriftig söknad med din CV. Hun ska försöka få deg in i en sommarjobb hos dom.
Vi får hoppas på det bästa!  
Hälsa "The family"!  
Johan"

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0