snabb och sjuk

Jag är så trött på att vara snabb på GK:n och illustrationen. Jag brukar alltid få upp en idé i huvudet direkt som jag fixar på en halv/en lektion. Idag började vi med bokomslag, blev klar med det och jag måste säga själv att det blev väldans snyggt. Sen på illustrationen blev jag typ klar med min barnbok som vi jobbat med en gång tidigare. Vad ska jag nu göra under de kommande två lektionerna? Suck.

Har känt mig helt slut idag och när jag kom hem började hostan börja göra sig påminnd igen. Jag är grymt trött och kommer nog somna framför grey's anatomy nu snart. kanske kanske tar ledigt imorgon, har mycket att plugga och så måste jag baka tårtorna till pappas 50-årsfest på lördag. Fast om jag tar ledigt blir Oskar sur. Det kan man ju inte riskera, jag måste ju jobba på min hemsida till reklamkampanjen.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0