väntar på bättre tider

Varit hemma sjuk idag. Jag hatar att vara sjuk. Speciellt när man känner sig pigg men har ont överallt. Man blir så sjukt rastlös! Men jag har gjort lite nytta idag. Jag har fotat lite bilder jag tänk göra ett tag, gjort klart en uppsats, pysslat med min ipod, tränat lite pilatesboll och typ inget mer. Fick lite kläder från min h&m beställning idag också. En grön cardigan med matchande linne och en helt plain grå tröja.
Imorgon ska jag masa mig till skolan igen, ska inte vara med på idrotten dock. Kanske skippar den helt och tar sovmorgon? Då kan man få skjuts av Sofia kanske. Eller så är man duktig. Vi får se.



Nu vill jag att det ska sluta snöa, bli vår och bli påsk !

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0