Hopplösa bikiniöverdelar

I flera veckor har jag gång på gång kollat på h&m's bikiniöverdelar för jag är så trött på min svarta trekantsbikini. Jag har provat väldigt många! Men h&m har de konstigaste och onödigaste storlekarna! Det är inga bh-storlekar, vilket jag tycker det borde vara (verkar inte vara det på andra affärer heller, vad är det för dumt påhitt?). Så man får prova en 38 och en 42 för det finns inte 40?

Självklart sitter 38 bra runt omkring, men kupan är för liten och tvärt om på 42. Jag borde ha 40? Men jag hittade ingen bland de snygga bikinina. Så kom jag på att åhléns har ju också en klädavdelning(!). Och där, efter att ha provat två andra, hittar jag en snygg som passar. Äntligen!

Som ni ser är den lite i 50-talsmodell och brun med ett ordentligt snöre runt nacken. Jag gillart. Nu ska jag bara köpa underdelen också och gärna ett par små badshorts, gärna blommiga.

Och så undrar jag om jag ska ta nästa steg i att ändra min stil från nian och ettan genom att ge Gina Tricot en chans? De har ju fått in så otroligt söta klänningar. Och jag är så sugen. Kanske bara gina tricot. Men inte Vero Moda eller New Yorker. Jag skulle hällre handla på flash än New Yorker. Och då är det illa.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: ja skarholmen är tokmysigt! är du från uppsala?

2009-05-21 @ 00:14:35
URL: http://www.matildasalmen.com

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0