KABOOM

Kaboom, crash, bang i går kväll blev jag helt plötsligt megasjuk. Är jättesnuvig och nyser å har mig. Inte kul alls må jag säga. Och det kom bara sådär *knäpp*. Det suger ju verkligen! Den här dagen har varit jobbig!

- Gick upp 06.15
- Cyklade till stan kl. 07.00 med förkylning i kalla motvindar
- Jobbet på UKK gick idag mest ut på att stå stilla på plats (pratade dock med en väldans trevlig kille som hette Elias. - Hoppas man kan få jobba med honom igen sen.)
- Cyklade till skolan 13.00
- Hade bild och nationellt prov (engelska B muntligt)
- Skrev ut affischer
- Cyklade till barnteater och hade genrep
- Dog

Nej men, det hade ju liksom inte varit så farligt om jag inte vart sjuk. Och när vi stod på UKK så hade dörren vi stod intill gått sönder och var tvungen att stå öppen + att de öppnat fönstrena i taket så det var iskallt! Och så fick jag jäklarns ont i magen innan teatern också, och så var/är jag trött!

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0