Kongress 1/2

Imorse gick jag upp 06.15 för att hinna ta bussen 06.45, idag var dag 1 av min korta värdinnekarriär på två dagar. Jag har stått på UKK (Uppsala Konsert och Kongress) mellan 07.15 och 12.30 idag och delat ut tygkassar med lite diverse saker till 900 pers cirkus. Det var trevligt, mycket trevliga människor och de jag jobbade med var pratsamma.

Dagens I-landsproblem: Jag var dum nog att välja mina klackskor idag och efter att ha stått upp hela dagen och tagit en vända på stan så är mina fötter otroligt ömma :(

Jag träffad Hugo på stan och han skjutsade mig till tygaffären jag skulle till. Hugo är en sån person som tycker om att skjutsa folk på ramen av cykeln och sist vi försökte det skrek jag som en stucken gris och vi kom väl knappt en meter. Men idag gick det bra, fast jag var rädd. På tygaffären köpte jag lite sidenband som jag nu fixat till mina skor med. Jag gillar det stenhårt! Skitfint om jag får säga det själv. Men, och nu blir John glad, när jag trädde igenom sidenbanden så flög en nagel till av. Och eftersom en redan var av sedan innan och alla andra såg fula ut så är nu alla av. Jag är lite :<... Men men, det är skönt att kunna klia sig igen.



Ursäkta för mörka, tråkiga bilder men jag orkar inte starta ps ^^

Kommentarer
Postat av: john

haha PWND :P

2009-05-11 @ 20:24:15

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0