Oömsesidig kärlek

Nu har solen och värmen verkligen kommit. Jag älskar solen! Den gör mig glad och varm. Tyvärr verkar inte den älska mig. Under valborg brände jag sönder min högra axel, skuldra och mitt vänstra smalben. Idag så tänkte jag att nu när jag ska sitta ute i solen hela dagen så ska jag smörja in mig. Så jag drog på med solskyddsfaktor 30 där jag brännt mig och 15 på resten av kroppen. Men självklart, nu har jag en stor bränd fläck på mitt vänstra lår. Jätteknäppt, ofta man bränner en fläck liksom, och på foten! Och det svider och gör ont. Speciellt när man duschar.
Nu är sommaren här, och jag försöker vara glad. Det lyckas för det mesta, men så händer sådana saker som att man bränner sig, då blir det mindre roligt.

Dagens positiva: Jag har äntligen lyckats och orkat lära mig att sticka! Så nu ska jag sticka en kofta!


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0