Teateravslutning

Igår morse hade jag en riktigt dålig morgon! Den involverar glömda nycklar, kollat fel dag i busstidtabellen, tänka fel på tiden och ha sönder en lokaflaska i glas på ett café och allt inom loppet av 1,5h.

Men igår var också avslutningen med teaterbarnen. Vi drog med dem till stockholm där vi först satt några timmar i Kungsträdgården, lyssnade på musik och njöt av solen medan vi åt matsäck. Sen gick vi på bio och såg Coraline, den va läskig. Det är samma aminatörer (?) som gjort NIghtmare before Christmas som gjort den, Fast jag har kommit på att jag har svårt för 3Dfilmer på bio. Det blir så suddigt, tycker inte alls det ser så häftigt ut när det är kass kvalitet, tacka USA ska ni veta. Där hade de bra 3D.

När vi var hemma igen vid åtta så kom Per och han, jag, Tattis och Mia gick på resturang där vi satt i 2h och snackade en massa skit om folk och en hel del snusk.

Hela dagen var väldigt trevlig!



Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0