Valborg

Nu har jag hunnit vila upp mig och bli trött igen sen valborg igår. Jag hade riktigt trevligt ska jag konstatera först av allt. Jag tog mig ner på stan tillsammans med John och mötte upp lite folk i stadsparken (bl.a. Sandra, Tatiana, Olle, Ida, Skurt, Kerstin, Kristin och Hugo.) Fler personer kom och gick under dagen och jag fick träffa Mira också. Vi drog oss på eftermiddagen någon gång mot humc där jag träffade lite skolkamrater, Sofia, Moa och Sara och några fler. Där satt vi tills vi upptäckte att alla människor som innan hade suttit runt omkring oss var borta och nu låg där ett hav av sopor. Då var det dags att dra vidare mot stadsparken igen, tack pannkakskyrkan!
Sen drog några stycken iväg till Olles bror där kvällen avslutades. Jag och John tog bussen hem till mig vid halv två och somnade rätt direkt när vi var hemma.







Underbara människor, underbar dag

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0