Arjeplog

Sitter och lyssnar på lite skön musik på rummet. Just nu spelas
Hello Saferide's låt Arjeplog. Den är söt och rekomenderas tillsammans
med en ännu bättre låt av dem nämligen I wonder who is like this one.
Pappa har bokat biljetter till Perssons Pack på Katalin för hela familjen, ska bli gött.

Idag handlade jag min första julklapp! Jag älskar att vara ute i god tid!
Den här idén har jag fått av bloggen enoughisenough.blogg.se , fan så fin den är.
Jag köpte två tallrikar, en stor och en liten och en ljusstake. Detta ska
limmas ihop till ett kakfat i två våningar. Tanken är att mormor och morfar
ska ha den ute i Torpet så vi kan ha småkakor och blåbärskaka på den under somrarna sen :)



Så här kommer det se ut när det är färdigt. Men än så länge så har jag bara ställt dem på varandra ^^.
Nu ska jag och kissen mysa vidare och kolla på So you think you can dance, säsongens topp 20 är klara!




Avslutar med lite kattporr, MJAO! ... typ


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0