Carl Larssongården




Bra dag idag!
I morgon ska jag direkt efter skolan ta mig till Hjälsta (får skjuts
av Johns syster Malou och Patrik). Jätteskönt! Slipper åka buss!
Därifrån blir det en hopknökt tur med Chevan och 8 personer upp till
Falun och Carl Larssongården. Där blir det fest och mys hela helgen! Längtar!

Ska baka cupcakes ikväll för första gången. Lite smånervös för att misslyckas
men jag hoppas på det bästa. Det blir säkert bilder så ni får se hur de blev.

Juste! AAAH! IIIH!
På min födelsedag så ska jag få förlänga min tunga! Jag har fått en tid!
Nu ska det äntligen göras :D


Kommentarer
Postat av: mortis Amanda

Erkänn att det där med tungan är bara för att utveckla din djävulskaraktär till nästa sommar :P

2009-11-13 @ 09:59:39
URL: http://nellezoon.blogg.se/

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0