Grattis till mig då!

Nu har jag varit 18 i ca 12 timmar.
Blev väckt tio över sju av familjen som kom och sjöng och så fick jag presenter.


Fick ett par Iron man kalsonger av min bror


Av mamma och pappa fick jag bakchoklad och en ny hårddisk + minne & windows 7


fick även en fjällrävenjacka av mamma och pappa


Sen var det iväg till doktorn som gällde.
När jag satt utanför rummet och väntade var jag förvånandsvärt nervös.
När jag kom in var inte kirurgen inställd på att göra något ingrepp
men han ändrade sig när jag sa att jag varit inställd på det.
Så två stick med bedövningsspruta blev det
Sen tre små klipp i tungbandet
Sen två stygn (som jag tror redan har låstnat)
Nu ser mitt tungband ut så här:
Som en slida ungefär...


hahah, ser verkligen sjukt äckligt ut...

Efter operationen åkte jag hem med helt bedövad mun.
Det var jättefrestande att bita i tungan, men jag lyckades låta bli.
Hemma åt jag glass. Det tycker jag man ska få på sin födelsedag.
Glass istället för lunch.
Mmmm, nomnomnom
Ben and Jerry och Simon och Tomas, mina två favorit manspar :)



Tungan hade börjat göra ont när jag kom hem vid tio. Den gör fortfarande ont.
Är inte så nöjd med resultatet som det ser ut nu.
Vet att "slidan" kommer läka ihop och försvinna.
Men det känns inte som om det blivit så mycket längre alls.
Men jag ska vänta med att bli besviken tills allt har läkt.
I värsta fall får jag väl gå tillbaka och göra om det...

Så här ser iaf jag ut som 18åring:




Nu blev det ett väldans långt inlägg...
Men om någon ville veta hur min födelsedag varit så här långt så vet den personen det nu ... :P
Nu ska jag äta mer glass
och krama kissekatten!
Bye Bitches :D


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0