Herr Ofyndig rubrik




Egobilderna anfaller!!!
Jag måste påpeka att jag gillade mina kläder idag ^^. Skjortan är mammas mormors gamla och byxorna fick  jag av Johanna i typ 9an :)

Idag i början av naturkunskapen så påminnde LOJ oss om att vi höll på med astronomi. Min första reaktion var "stöön!" men efter en snabb genomgång av vad vi skulle gå igenom så har jag ändrat uppfattning :) Det här kan bli kul. Ska bli jättemysigt att dra fram vår stjärnkikare och kolla på stjärnbilder och på Jupiter.
Och webbdesignen går framåt, det är faktiskt nästan kul nu! Men det har att göra med att jag gör hela min hemsida i Illustrator haha ^^.

När jag kom hem, fick skjuts av snälla Sofia, så bakade jag sockerkaka och sen gjorde jag korvstroganoff till middag. Jag exprimenterade lite med receptet och det blev finemang tycker jag :). Gustav gillade det inte för det var paprika och tomater i som han petade ut... Han är töntig.


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0