Jävla fittekonomi

Jag har sån otrolig stressångest över mycket just nu!
Mår skit över det.
Projektarbetet har stått stilla alldeles för länge pga mörker.
Övningskörningen har stått stilla alldeles för länga pga förlust av bil
Bråttom bråttom.!
Men framför allt min ekonomi!
Jag har knappt köpt något till mig själv sen i somras.
Ändå lever jag på gränsen.
Får ca 200-300 kr att leva för efter att jag betalat Gotland och typ busskort och mobilpengar varje månad.
Jag kan knappt ha något socialt liv som kostar pengar
Och nu är det julklappar
Sen måste jag spara till studenten, men vilka pengar ska jag spara?!
Det finns inga!
Jag kommer typ inte kunna gå på min egen student ens...
Eller jo, tack vare mamma och pappa som säger att de ska betala några skivor.
Men jag kommer typ inte kunna skaffa nya klänningar
Inte ens något nytt till nyår
Att vara fattig suger kamelpung och jag vill inte vara med längre.


Imorgon kommer John <3<3 Kommer lysa upp hela min helg <3

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0