Myshelg

I fredags kom John på helgsbesök :)
Vi gick och såg Peter Pan på stadsteatern
Den var mysig och hade väldigt snygga scenlösningar men var kanske inte så bra som jag hoppades.
I lördags åkte hela familjen + John till Hjälsta där det blev fika.
Fick lite presenter :)
500kr på lindex och strumbyxor av Irene och Pelle
Ett snöhalsband av Liselott och Fredrik
Och 200kr och Ernst av Edvin och Linda
<3

Sen på lördagskvällen blev det fest
Och söndagen blev slapp, naturlig följd
Och idag har jag grisat med John och vinkade av honom på station för två timmar sen
Hoppas han kommer i helgen igen :)

Det här är Ernst :D

 

Guss, Liselott, John, Linda, Fredrik

 

Guss, Linda och jag



John och Linda gör häftiga moves


Gullplutt och jag<3


Liselott och jag

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0