Trök

Hemma idag, pallade inte gå till skolan för att endast sitta på gk:n och stirra på min redan så gott som färdiga förpackning. Dessutom var jag aptrött och hade ont i halsen. Så jag sov!
Har kommit lite längre med historian och den är så seeg.
Hade varit mycket mer intressant om vi suttit på lektion och hon hade berättat om revolutionerna för oss. Jag gillar vår historialärare, hon är bra :). Faktiskt en av de bästa lärarna vi har just nu. Jag tror faktiskt att hon är bäst. Men läxor är inte kul. Nu ska jag skriva lite till och sen kolla på so you think you can dance och dricka te så jag får bort mitt halsont.

Boken är knas, men jag gillar bilderna i den :)


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0