Hantverkarna

Idag träffade jag Sandra på stan där det delades ut gratis kläder (tog en skjorta). Sen höll jag mig stenhårt i kragen för att inte handla upp de sista 170(?)kr jag har kvar den här månaden. Jag vill ha fina, enkla vardagsklänningar och det finns jättemånga på H&M! <3. Men nej. Jag är fattig :( It sucks!
Men det var väldigt trevligt att gnata runt med Sandra, det var länge sen.



Vi köpte sen en pizzabulle att dela på, varsin salami-briebaugette och marabous två nya chokladkakor och så gick vi och såg Hantverkarna på stadsteatern. Den var kul och överraskande, men långt ifrån det bästa jag sett.
Och vi hade en jobbig tant bakom oss som skrattade jättehögt och sa saker som "nej men, vad händer nu då" och "usch, varför gör de så?". Henne hade vi gärna sluppit.

Måste ursäkta mig för otroligt dåligt redigerade bilder, men jag orkar inte öppna ps så jag gjorde det i picture manager. Fy skäms på mig :(


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0