Himla härligt

Nu är det LOOOOV! Otroligt skönt, vi är lediga från historian imorgon = ingen skola!
Det ska jag fira med sovmorgon!
Imorgon blir det Gotland t.om. första november :) Myyyys ska det bli!
Igår var jag och fikade på Landings med Sanne. Hon uttryckte obegränsad
förtjusning över den nya Mc:Donaldsreklamen som jag inte sett och tydligen
hittade hon inte den på youtube. Du kan inte ha letat speciellt bra du Sanne ;)
Och ja, den är kul, men inte lika rolig som när du berättade den! :)


Kommentarer
Postat av: Sanne

ÅÅH, Hellena, underbart! TACK för det, nu ska jag favorisera videon och kolla minst en gång per dag, ett gott skratt förlänger livet xD

<3

2009-10-23 @ 00:45:06

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0