Naturkunskap

Har suttit och svarat på instuderingsfrågorna till naturkunskapsprovet imorgon. Hur kan folk tycka det här är svårt? Jag lever i en värld med idioter.
En av frågorna är hur många ben har en insekt? spindel? Ingen kan väl inte veta det eftersom det är sånt man lär sig på dagis. Allt det andra har man redan haft prov och lektioner i i nian och då var det inte ens svårt! Herregud.

Idag fixade jag studentmössa, det fick mig på bättre humör för det är ett tecken på att man snart slipper gå till den plats som får en att vilja döda någon i ren ilska.

Nu ska jag kolla på So you think you can dance och sen på Finding Neverland för jag känner för att ha en anledning till att gråta.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vissa saker är man mindre intresserad av och lägger då inte ner så mycket tid till att lära sig det. Saker man lärde sig förr lärde man sig bara för stunden. Naturkunskap är sjukt tråkigt och onödigt krångligt med konstiga ord. :P jag kanske lutar lite åt det idiotiska hållet XD

2009-10-13 @ 22:59:28

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0