Torsdagskväll

Det börjar äntligen dra sig mot helg!
På lördag ska jag träffa Joh! Det var evigheter sen!
Jag har blivit lite småkär i Pulp Fictions filmmusik <3¨
Jag har invigit min nya skjorta jag fick gratis på stan i helgen idag.
Och idag fick jag bilderna från Gotland med Edvin och Linda :)




här bor John, i dörren till vänster :)




Jag muppar mig och John är söt


Nu ser jag ut som en liten svamp ^^ Men här är vi iaf vid Norrport


Ma sis is riding sheep!


Besök i St: Karin


Klättring i St: Karins livsfarliga trapp


Supergod middag med Edvin, Linda, Irene, Pelle och Daniel (Johns lägenhetskompis)


Linda och Edvin


Jag zippade ihop oss <3<3


Botaniska trädgården


Syskonen utforskar skumt rep


Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0