ÄNTLIGEN!

I fredags kom John, jag mötte upp honom på stationen vid 22. Äntligen äntligen fick jag träffa honom igen. Har saknat honom så grymt och under helgen har allt varit precis som jag tycker det ska vara, alltid.
Så lätt att vänja sig med att vakna upp bredvid honom och krama om honom innan man somnar.
Kulturnatten var bra, vi gick och såg Inglorious basterds innan vi träffade lite gemensamma vänner. Filmen var något av det bästa jag sett på länge, den var sjuuuukt bra. Jag hade riktigt höga förväntningar på den och filmen toppade dem med hög marginal. Den är verkligen Quintin Tarantiono när han är som bäst! Se se se!

Idag åkte vi till Stockholm för att fira Johns farmor tillsammans med släkten. Och vid halv sex vinkade jag av honom när han åkte. Nu är det elva dagar tills vi ses igen. Men det kommer gå fort. En vanlig skolvecka, en fullspäckad helg och sen mån, tis och onsdag i skolan! Och jag LÄNGTAR!!! <3 Men det är sjukt hur fort känslan av tomhet sprider sig genom hela kroppen när han åkt och man kommit på att man är ensam ett tag igen...
Jag älskar dig mig lilla nörd<3



(Bilderna är från imdb.com)

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0