Medeltidsveckan

Det har inte blivit så mycket bloggande på senaste tiden
Det beror mycket på Medeltidsveckan och In Exspectatione Mortis.
Det har varit mycket teater, fetsmink och träningsvärk.
Och när jag inte djävlat mig har jag glidit runt på marknaden
och/eller kollat på gyckel. Och kvällarna har spenderats på Kapitel.
Det har varit jättemysigt. Jag sammanfattar den senaste tiden
i lite bilder och korta bildtexter i två inlägg. Enjoy!




På Kapitel har det bjudits på eld, gyckel och musik varje dag.





Vi var några stycken som köade i några timmar för att se
Trix show - Girls night out! Lite för lite naket men mycket underhållande.














Gycklare, Medeltidare i alla åldrar, klubbor, kanderade äpplen, svärd,
pälsar från alla möjliga djur, läderband, och gubbar som säljer skinn.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0