Mot fastus landus

Latin in my heart <3

I morgon bitti så åker jag och John
till fastlandet för att först äta kräftor
på Carl Larssongården och sen vara
i Uppsala några dagar och gå på IKEA
och massa annat skoj. Ska sy en kjol
till Johan och Mias bröllop i höst också.
Så nu lämnar vi ön i 8 dagar, precis
när vi fått en lägenhet och allt. Men jag
ska hämta mina grejer hemifrån hit nu
och det är bra. :) Ska försöka komma
ihåg bloggen under den här veckan :)

Och så ska jag bara tillägga att gullpojken
och jag firade två år i går med fint restaurang-
besök. Förrätt, tomat och fetaosttallrik,
huvudrätt, lamm med potatisgratäng och
rödvinsky och så drack vi ett spanskt rödvin
till det som hette El Coto om jag minns rätt.
Nu säger jag hej då och puss på er :*

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0