Nystart

Nu så är jag igång, nu är jag student :)
Idag började jag kursen ledarskap på
individ- och gruppnivå på HGO och den
verkar mycket lovande. Har träffat ngra
nya trevliga människor också så det här
blir nog bra.

I veckan var jag först på Carl Larsson-
gården på den årliga släktkräftskivan
och det var party! Sen i veckan har jag
varit i Uppsala och gått på ikea och fikat,
träffat Tattis och Sandra det var mycket
trevligt. Mamma, pappa och Guss följde
med tillbaka till ön sen.

Helgen har alltså spenderats med turistande
på ön med familjen. Vi har varit och tittat
på raukar och gått runt i stan, ätit middag
på en tom restaurang och mumsat glass på
glassmagasinet.

Två bilder på kräftor ^^




Några bilder på Johns ödla Rolf







Ödlor har tyvärr inte så många poser...


Och här är några bilder från vårt turistande på ön.














Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0