Nyår

Nu har John åkt hem :(. Så nu har jag ingen ursäkt för att inte skärpa mig och lägga upp bilder.
Egentligen fattar jag inte varför jag bloggar...
Massa onödigt skit som ingen bryr sig om. Eller, några verkar ju göra det.
Men ändå... Det är väl nån terapi av något slag.

Här är iaf lite nyårsbilder:










Det blev lite sent julklappsutbyte mellan mig och John, Edvin och Linda & Liselott och Fredrik.
Ernstpaketet <3 Riktigt, äckligt nöjd med det ^^

Lindas bilder var lite bättre än mina (eller jag tog typ inga, men någon tog kort åt mig):


Paketöppning ^^


Älskar dig <3


För en gångs skull var det riktigt skönt att bada!


Knäppa pojkar som snöbadar...

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0