Usch och fy

Har tyckt att mitt täcke luktar skumt sen jag kom hem i söndags.
Konstaterade precis att det luktar som kattpiss och är nu sur för att jag sovit med det i tre nätter.
Ner till tvätten! Äckligt!
Peppar peppar

Sitter och tittar lite på play-tv och så fort ett program slutar och jag tänker vända mig om
för att irritera John med mina krävande kramar så kommer jag på att han inte är kvar.
Det gör lite ont i bröstet. Så tomt det kan kännas.
Kommer nog aldrig riktigt kunna berätta för dig exakt hur mycket du betyder.
Men söt är du ditt svin <3

Så fort jag kom hem efter att lämnat av John på stationen bokade jag biljetter till Gotland.
22-24 januari. Och jag har bokat platsbiljett, nu slipper jag småbarn vid samma bord!
Längtar efter dig redan nu.

Imorgon ska jag till Stockholm och frysa arslet av mig med Sandra.
Då blir det kultur!



Får panik för att jag inte kan sova, och så blir jag stressad för att jag vet att jag kommer vara skittrött
och må dåligt imorgon om jag inte somnar snart. Och man kan ju inte somna om man är stressad...
Usch, ska droga ner mig med lite värktabletter, spikmatta och försöka slappna av.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0