Studenthelg











Att ta studenten kändes helt overkligt. Jag håller med alla
som säger att man vill göra om den dagen mer än någon annan.
Fick underbara presenter också :D Mina två favoriter fick jag av
Gulle-John och av min morbror och sambo. Av John fick jag en
Berså tekopp, ha ha ho ho hi hi, du är för bäst. Och av Johan och
Mia fick jag de två snyggaste vinglasen ur Orrefors serie Difference
och en karaff till det! Och sen som sagt en massa massa annat bra!








På lördagen hann vi med en liten runda på stan
John, Mia, Johan och jag. Vi åkte karusell :D
På söndagsmorgonen bakade jag scones och
inveg min nya tekopp :D<3








På söndagen i Nynäshamn matade vi pippifåglar
på ett fik i väntan på färjan över till Gotland :D

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0