Jobbigt

Som rubriken säger, jobbigt, det är hur allt känns
just nu. Idag var jag på Body Combat-pass med
Sandra, och det var jobbigt (men väldans kul). Jag
har inte fått ngt plugg gjort eller sytt något idag.
Det är jobbigt. Och så är det sjukt jobbigt att inte
kunna berätta för John om bubba. Vill liksom inte
förstöra hans roliga krigsvecka med den tråkiga
nyheten. Vill inte heller att han ska få reda på det
via facebook när han kommit hem så jag har sagt
åt honom att ringa mig det första han gör när han
kommer hem. Men det känns också lite taskigt, att
berätta det för honom när han precis kommit hem
strax innan ett på söndagsnatten. Men jag tror jag
gör rätt iaf. Jag hoppas det.

Kommentarer

Lämna en åsikt

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail (bara jag ser den)

Din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0